سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا یخ ساز پولکی- کاربرد یخ ساز پولکی

 

یخ ساز پولکی:

یخ ساز پولکی در صنایعی استفاده می شود که خنک سازی محصولات برای آن ها مهم می باشد یا برای نوشیدنی خنک از مقادیر زیادی یخ استفاده می کند. شکل ظاهر یخی که به وسیله یخ ساز پولکی تولید می شود، پولکی یا پوسته پوسته است و اندازه آن نسبتا کوچک و منظم است. یخ ساز پولکی برای محاسبات دقیق شما در تامین و تولید یخ است. یخ ساز های پولکی مطابق با مشخصات شما سفارشی تولید می شود. یخ ساز پولکی کاربرد های خاصی دارد که در کاهش کار ها و نگرانی در مورد به اتمام رسیدن یخ کمک می کند.

برای چه کاری می توانم از یخ ساز پولکی استفاده کنم؟

یخ ساز پولکی با ظرفیت کوچک، بزرگ یا به عبارتی در ابعاد و ظرفیت های متنوع موجود می باشد. با کوتاه ترین زمان عملیات تولید یخ را به اتمام می رساند و می توان گفت برای شما در زمان صرفه جویی می کند. یخ را در مقدار بیشتر خواهید داشت و اگر روزی یخ شما بسته شد، با فشار دادن چند دکمه، کلید فرآیند و عملیات یخ سازی شروع می گردد و مجددا یخ مورد نیاز شما تامین می شود. بنابراین شما همیشه برای تولید یخ از یک منبعی استفاده می کنید که دائما به شما در هر زمان امکان تولید آن را فراهم می کند. یخ ساز پولکی با تامین یخ های پولکی برای خنک نگه داشتن آبمیوه، نوشیدنی، فاسد نشدن ماهی یا گوشت ها و یا هر گونه مواد غذایی استفاده می شود. در صنعت پذیرایی یخ های پولکی علاوه بر قدرت خنک سازی، ظاهر منظم و زیبا دارد و مکان هایی که از این دستگاه استفاده می کنند، متفاوت است. ب عبارتی امروزه، مکان ها و موسسات مختلفی یخ ساز پولکی را جایگزین یخ های بسته بندی، یخ هایی تهیه شده از یخچال ها و... کرده اند و از یخ های تولید شده توسط یخ ساز پولکی برای مصارف مختلف استفاده می کنند. همانطور که گفته شد، یخ ساز پولکی و یخ های تولید شده توسط آن را می‌توان در مکان‌ های پذیرایی که می‌ خواهید نوشیدنی ‌ها را خنک و غذا را تازه نگه دارید، کاربرد دارد. و شما می توانید از یخ کاملاً برای ارائه محصول مرغوب استفاده کنید. مشاغلی که ممکن است از دستگاه یخ ساز پولکی استفاده ککند عبارتند از  :

گافی شاپ ها

هتل ها

بیمارستان ها

فست فودی ها

رستوران

حمل مواد غذایی، حمل دارو ها و واکسن ها و...

یخ ساز پولکی دارای چه ظرفیتی است؟

درست کردن یخ با یخ ساز پولکی امری ساده و تنها نیاز به آب تصفیه شده و فضایی خنک و متعادل برای نگهداری آن ها است. با این حال، زمانی که به یخ در مقادیر معینی نیاز داریم، فرآیند بسیار پیچیده ‌تر می ‌شود. با این حال توه به نیاز شما می تواند خریدی بهتر و مطمعئن به همراه داشته باشد. یکی از نکات مهم که قبل از خرید یخ ساز پولکی توجه و دقت نمایید، ظرفیت و ابعاد یخ ساز پولکی است، چرا که این دستگاه قابلیت طراحی در ابعاد و ظرفیت گوناگون را دارند. تمام مشاغل به صورت یکسان نیاز به یخ دارند، گاهی ممکن است یک حرفه یا کسب و کار، به مقدار بیشتری یخ احتیاج داشته باشد یا برعکس، مقدار نیاز آن به یخ کم تر باشد. به همین علت بسیاری از افراد و متاقضیان یخ ساز پولکی، خواستار آن در ابعاد و ظرفیت های مختلف می باشند و می توانید آن ها در 10 کیلو یا با ظرفیت ها گوناگون تهیه کنید.

مزایای اصلی یخ ساز پولکی:

استفاده از یخ ساز پولکی با گسترش کسب و کار شما در ارتباط می باشد. اگر از یک یخ ساز پولکی استفاده کرده باشید، به مروز زمان مزایای آن برای شما آشکار شده و متوجه تفاوت قبل و بعد از استفاده از آن خواهید شد.

طعم عالی برای نوشیدنی های شما: یکی از دلایل خرید یخ ساز پولکی، طعم عالی یخ ساخته شده با کمک دستگاهی با کیفیت است. اگر شما با کمک روش های قدیم یخ را تهیه می کنید یا می گذارید آب برای چندین ساعت در فریزر باقی بماند و تبدیل به یخ شود، کیفیت مطلوب را نداشته باشد و یا بر اثر مواردی همچون محیط، آب شرب بی کیفیت طعم، رنگ، مزه جالبی نداشته باشد و می تواند عامل مهمی در تغیر طعم نوشیدنی هایی باشد که از آن یخ در آن ها استفاده شده است. برای تهیه یخ با کیفیت، آب تصفیه شده عاری از هرگونه آلاینده، املاح، طعم، رنگ، مزه عالی، عدم دخالت دست، یخ ساز پولکی را در محل کار خود نصب و راه اندازی کنید.

در دسترس بودن فوری: تمام شدن یخ در روز کاری که ممکن است تعدادمراجعین شما زیاد باشد، آزار دهنده محسوب می شود. اگر از خرید کیسه های یخ، روش های قدیمی تولید یخ، یا یخ های بی کیفیت و طعم ناخوشانید، خسته شده اید، یخ ساز پولکی با برآورده کردن نیاز شما با کیفیت بالا، همیشه دسترس بودن، عملکرد سریع و عالی، طول عمر بالا، یخی با رنگ شفاف و طعم عالی نیاز هر رستوران، کافی شاپ، هتل و... است.

کیفیت عالی یخ: شما به عنوان صاحب یک رستوران نمی توانید از مواد غذایی بی کیفیت استفاده کنید به این دلیل که مشتریان خود را از دست خواهید داد، بر روی کسب و کار شما تاثیر و نتایج منفی خواهد گذاشت. استفاده و به کار گیری از یخ در یک رستوران چه در بخش آماده سازی غذا، نگه داری غذا، تهیه نوشیدنی و آبمیوه، از کاربرد های اصلی یخ است. یخ نیز همانند مواد غذایی دیگر اگر از کیفیت پایین و بد برخوردار باشد، تاثیر منفی آن در مصارف مختلف مشاهده می شود. برای داشتن یخ هایی با کیفیت، شما گزینه ای جزء خرید و تهیه یخ ساز پولکی نخواهید داشت چرا که یخ ساز پولکی استاندارد کیفیت یخ های تولید شده را ضمانت می کند.

بهداشت: در معرض آلودگی نبودن، داشتن بهداشت و حفظ رعایت ها و قوانین برای تولید یخ بهداشتی با یخ ساز پولکی میسر است. در واقع این دستگاه ها با داشتن قطعات خاص از جمله فیلتر های آب درصدد این هستند که هر گونه آلودگی و عوامل موثر بر تولید یخ بی کیفیت را حذف کنند. با این وجود شما با یخ ساز پولکی هیچ گاه یخ بی کیفیت و آلوده نخواهید داشت.

استفاده آسان: کار با یخ ساز پولکی آسان است، با وجود دفترچه راهنما می توانید به راحتی دستور العمل های آن را به کارکنان خود آموزش دهید و با کلید های مشخص و نوشته شده بر روی آن، عملیات یخ سازی آغاز می شود.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو یخ ساز پولکی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. یخ ساز پولکی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یخ ساز پولکی، فرآیند تولید یخ ساز پولکی و همچنین اطلاع از قیمت یخ ساز پولکی، به وبسایت یخ ساز پولکی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های 02144374283 و 09128299793 در ارتباط باشید.